ADS ANKER řada 46
TISKÁRNA
Vám přináší nejvyšší výhody. Touto
tiskárnou jsou vybaveny všechny
typy pokladen řady ADS 46. Má
vysokou životnost a minimální nároky
na údržbu. Vašemu zákazníkovi
vytiskne v češtině, popř. ve slovenštině název provozovny, pořadové
číslo šeku, číslo pokladny, který z
Vašich pracovníků jej obsloužil a u
kterého stolu popř. na kterém místě
host seděl, ve kterém pokoji byl
ubytován, datum, jednotlivé názvy
položek objednaných hostem včetně počtu kusů a ceny, obslužné, daně,
výši placené částky, čas kdy byl host obsloužen, i reklamní text v závěru
šeku. Tisk textů v záhlaví i v závěru šeku lze vynechat a snížit takto
spotřebu šekové pásky. Tyto reklamní texty lze libovolně obměňovat přes
klávesnici pokladny nebo přes počítač. Díky takto přehlednému šeku
získáte další zákazníky pro svoji provozovnu, což pro Vás bude v
konečném důsledku znamenat zvýšení obratu.
Každý šek je stříhán, takže je úhledný, obsluha se neunavuje trháním
šeků a v neposlední řadě se nesnižuje životnost tiskárny. Informace
týkající se manipulace s pokladnou jsou pro Vaši kontrolu tisknuty
na kontrolní pásce.
Konec šekové i kontrolní pásky je světelně i zvukově signalizován, takže
jste včas informováni o nutnosti jejich výměny.
Pokladna může být vybavena i tzv. třetím tiskovým místem. Na tomto
místě tiskárna tiskne tytéž údaje, které jsou uvedeny na šeku hosta. Zde
však tiskne na formulář, na kterém je předtištěna např. hlavička Vaší firmy
a jiné raklamní texty. Tento formulář Vám pomůže zvýšit renomé Vaší
provozovny, bude pro Vás reprezentačním prostředkem obrovského
významu. Navíc je zde možné tisknout konečný účet hosta i s kopií, která
slouží pro Vaši evidenci.
Pro obsluhu tiskárna vydává dle Vašich potřeb jednoduchý šek nebo
dvojitý šek s talonem pro kuchyň, popř. jeden šek s celou objednávkou
např. pro kuchyň nebo výčep.
Aby obsluha nemusela ztrácet čas
nošením objednávkových šeků do příslušného místa, lze k pokladně
připojit až 6 externích tiskáren např. do kuchyně, výčepu apod. Takto
ušetříte čas, zrychlíte obsluhu a Váš zaměstnanec se může neustále
věnovat zákazníkovi k jeho plné spokojenosti, což pro Vás bude v
konečném důsledku znamenat zvýšení návštěvnosti a obratu
provozovny.
HLAVNÍ ZÁMEK
umožňuje volbu 5-ti funkčních režimů a vypnutí pokladny. Přístup k jednotlivým funkcím a tím příslušná zodpovědnost je dána 5-ti různými klíči
(např. pro vedoucího apod.)
ČÍŠNICKÝ ZÁMEK
Obsluha se přihlašuje k pokladně pomocí speciálního klíče, takže nemůže
dojít k manipulaci s pokladnou neoprávněnou osobou.
K tomuto účelu se používá optoelektronický zámek až pro 99 klíčů.
KLÁVESNICE
se vyrábí ve standardním provedení pro
72 tlačítek, přičemž pravá část s 32 tlačítky je programovatelná pro druhy zboží,
oddělení, menu, prodej přes ulici,
propagované zboží. Tato tlačítka lze
umístit tam, kde to nejlépe vyhovuje
uživateli. Takto dosáhnete rychlého a
bezchybného odbavení hosta, přičemž
ídavná klávesnice
obsluze se bude příjemně pracovat na
komfortním zařízení.
K pokladně lze připojit přídavnou klávesnici s 58
tlačítky
využívanými pro jednotlivé druhy zboží (PLU), kdy stisknutím tlačítka
naúčtujete
požadovanou položku. Takto ještě zrychlíte přesné odbavení Vašeho hosta.
POKLADNÍ SYSTÉMY
Poklada může pracovat ve třech režimech - zcela samostatně nebo v
síti Master-Slave nebo v síti Master-Slave propojené s počítačem. Do systému Master-Slave lze
připojit až 24 pokladen, přičemž kterákoli z nich může pracovat jako Master a řídit
komunikaci zbývajících pokladen Slave. Toto řešení umožňuje mimo jiné sledovat
okamžitý stav
tržeb nebo zboží v libovolném oddělení, lze operativně přeceňovat, na
základě
průběžného sledování stavu skladu můžete výrazně snížit náklady na skladování
zboží a přitom pružně objednávat u dodavatelů, sledovat tržby číšníků a
trendy
obratu, údaje výpisů a ukončení jednolivých pokladen lze konsolidovat
do jednoho
celkového výpisu. Dále můžete vkládat nebo smazat druhy zboží, které
nejsou na
skladě. Změny dat stačí provádět na pokladně Master. V hotelovém
provozu je
výhodné využívat systém Master-Slave propojený s počítačem. Takto můžete mimo jiné
sledovat pohyb zákazníka v jednotlivých provozech hotelu, např.
ubytování, útrata v
restauraci, v baru, využití dalších služeb (sauna, kadeřnický salón,
pedikůra, apod.) a
při jeho odchodu vystavit konečný účet hosta na formulář.
Jinými slovy je využití systému Master-Slave již u dvou pokladen efektivnější,
bezpečnější a
také hospodárnější.
DISPLEJ
Na 16-ti místném alfanumerickém displeji obsluhy se
objeví ke
kontrole zadávání všechny prodejní údaje včetně textových pokynů pro
bezpečné
vedení obsluhy. Tím je tato pokladna lehce a bezproblémově
ovladatelné i od
nezukušené obsluhy.
Displej zákazníka nebývá v restauračních provozech využíván.